Thursday, July 5, 2012

*60* #SelfTalks : اللهم استخدمنا و لا تستبدلنا

فاكرة يوم زمان و أنا صغيرة .. شبه أيام كتير عدت عليا .. كان وقت العصرية .. كنت بحب الوقت ده لما الشمس تخف حميتها .. كنت قصيرة و واقفة على صور صغير في البلكونة و ماما جنبي..

كنت كتير افكر في المستقبل و ازاي الأيام هتعدي عليا .. و تقوم ماما تيجي جنبي و تقوللي "بكرة تكبري" .. أقولها "بكرة؟؟" .. تقوللي يعني مش بكرة أوي بكرة كمان شوية كتير .. بس الأيام هتعدّي زي مايكون بكرة..

و دايما بعد كلامها أقعد أفكر.. امتى ييجي بكرة ده؟

و أهو الأيام و السنين عدوا و بقيت أطول من  
سور البلكونة D=

و بقينا بكرة و بعده و بعده و الأيام لسة بتجري بينا..

و بقيت بالظبط في السن اللي حلمت أوصلها عشان أحقق أحلامي..

و أفكر .. هو أنا عملت ايه في حياتي؟ و هو أنا بجد أستاهل أعيش كل ده؟ ..

يا رب .. استخدمنا و لا تستبدلنا ..


No comments:

Post a Comment